Правда про форекс
Головна | | Реєстрація | Вхід
 
Суббота, 08.02.2025, 16:12
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайта
Форма входа
Категорії рорділу
Про заробіток в мережі [7]
Шахрайство в мережі [25]
Заробіток на власному сайті [3]
Вся правда про кліки [8]
Інвестиції [8]
Ставки в БК [1]
Форекс [38]
Фріланс [11]
Файлообмінники [4]
Заробіток на опитуваннях [1]
Інші способи [10]
Так ви ніколи не заробите [1]
Пошук
Форекс)))
Главная » 2010 » Октябрь » 16 » Заробіток на PPC.
13:56
Заробіток на PPC.

Заробіток на PPC.

Абревіатура PPC розшифровується як Pay Per Click (оплата за клік). Цим терміном зазвичай називають партнерські програми, які платять web-майстру за кліки відвідувачів, спрямованих їм (ненав'язливо або примусово) на ці партнерські програми. Ми вирішили приділити PPC партнерок особливу увагу, тому що потенційно це один з кращих джерел доходу для web-майстра. Судіть самі, в деяких випадках ціна за клік досягає декількох доларів, зрозуміло, що маючи десяток інший таких кліків в день, можна з допомогою PPC значно збільшити вміст свого гаманця. 

А тепер більш докладно хто, як і за які кліки вам платить. 

Сьогодні в Інтернеті повно різних on-line магазинів, які продають усе підряд, починаючи від побутової техніки і закінчуючи абсолютно екзотичними речами, наприклад папугами. Зрозуміло, що такі магазинчики кровно зацікавлені у збільшенні кількості відвідувачів, тому що чим більше відвідувачів, тим більша ймовірність того, що хто-небудь що-небудь купить. Де взяти відвідувачів для on-line магазину? Найбільш потужними постачальниками відвідувачів в Інтернеті є пошукові системи, зокрема Google, для рунета - це Яндекс. Але щоб отримувати постійний достатній приплив відвідувачів з пошукових систем необхідно, щоб в пошуковій видачі по певному бажано високочастотному запиту сайт магазину перебував хоча б у 20, а краще в десятці. Судіть самі як часто ви в своїх пошуках чого-то в Інтернеті заходите далі другої сторінки. Домогтися цього досить складно, тому що охочих опинитися в ТОП10 сотні, якщо не тисячі, доведеться піти на дуже значні матеріальні витрати. Мало того, що потрапляння в топ по високочастотному запиту дорого коштує, так це ще до того ж і достатньо тривалий процес, та й у топ мало потрапити, в ньому ще бажано утриматися, а це теж коштує грошей і чималих. 

Що залишається робити тільки починає свою діяльність бізнесу в умовах, коли конкурувати з потужними компаніями за потрапляння в топ практично нереально. Для них в основному і були створені PPC-сервіси. Рекламодавець, якому потрібні цільові відвідувачі, приходить в PPC-сервіс і замовляє відвідувачів за певними ключовими словами або фразами, які характеризують реалізовані ним товари чи послуги. Наприклад, власник невеликого кредитного бюро, отримує основний дохід від видачі online кредитів, замовляє у PPC-сервісу відвідувачів, що вводять в рядку пошуку фразу "кредит", а потім встановлює ціну, яку він готовий заплатити за цього відвідувача. Але він не самотній у своїх бажаннях, таких як він набирається ще чоловік 50, вже збирається невелика пошукова база, на основі якої і починає працювати PPC-сервіс.

З іншого боку ви Web-майстер. і на ваш сайт кожен день приходить деяку кількість відвідувачів, відповідно виникає бажання зробити так, щоб ці відвідувачі приносили нехай невеликий, але прибуток. PPC-сервіс для цього непоганий, а в деяких випадках оптимальний вибір.

Для відвідувача сайту PCC буде виглядати як невелика Пошукова форма, як у звичайної пошукової системи, різниця буде складатися тільки в тому, що результати видачі будуть невеликими і складатися вони будуть зі списку компаній, який оплатили свою видачу в цьому невеликому поісковічке. Зрозуміло, що першим у видачі буде компанія, що запропонувала максимальну ціну за перехід для web-майстра. Другий буде компанія, яка встановила трохи меншу ціну і так далі за зменшенням. На цьому етапі (сторінка пошуковий видачі) web-майстер ще не отримує свого винагороди, а от якщо відвідувач все-таки зацікавиться яких-небудь сайтом і перейде на нього, тоді й відбудеться оплата. Виходить, що перенаправлення відвідувача на сайт рекламодавця відбувається не безпосередньо, як це відбувається в усіх інших видах кліковий реклами, а як би через посередника, яким є сторінка видачі пошукової системи, де відвідувач сам вільний вибирати куди перейти далі.

І що в результаті. У результаті рекламодавець отримує те, що він хотів, - відвідувача на свій сайт, web-майстер отримав за це своє законне винагороду, а PPC-сервіс, деякий невеликий відсоток за посередницьку діяльність, і всі залишилися задоволені. Такої стратегії залучення відвідувача на свій сайт дотримуються до речі не тільки Інтернет магазини, багато online сервіси, що надають різні послуги в галузі фінансів (форекс), страхування, нерухомості, сервіси розкрутки сайтів (вже вони щось знають, де взяти дешевий трафік) так само вдаються до послуг PPC.

Скільки можна заробити на PPC.

Розміри заробітків при роботі з PPC-сервісами, як і в будь-якому бізнесі, різні. Тут все залежить від двох параметрів. Перший це відвідуваність вашого сайту зрозуміло, що чим вона більша, тим більша ймовірність того, що хтось із відвідувачів зацікавиться пошуковою формою, розташованої на сайті, і в кінцевому підсумку клацне по рекламному оголошенню.

Другим параметром, від якого залежить розмір заробітку, є розмір оплати за клік / перехід (він ще називається бід, bid), який у свою чергу також залежить від кількох факторів. По-перше, вартість лота сильно розрізняється в залежності від ключового слова (у лідерах тут як завжди тематика типу форекс, віагра, нерухомість), а по друге навіть на певний ключове слово вартість лота також не однакова і залежить від двох параметрів.

1. Як вже згадувалося, чим вище розташовано оголошення, на яке клікнув відвідувач, тим більше web-майстер отримає грошей за перехід, хоча варто відзначити, що у більшості PPC-контор ціна зверху вниз з видачі сьогодні коливається не так сильно. Пішли ті часи, коли хитрі рекламодавці встановлювали низькі біди в 1 цент на певні запити, отримуючи тим самим невеликий, зате постійний і дешевий трафік, а потім перепродували його через інші партнерки, природно з вигодою для себе.

2. Вартість кліка сильно залежить від регіону, звідки прийшов відвідувач вашого сайту, дуже цінуються відвідувачі з США і країн західної Європи, оскільки вважається, що вони платоспроможні, але зрозуміло, що в цьому випадку потрібно знати мову. Російський трафік і трафік з країн СНД менш цінний, але і на ньому можна заробити. Все інше вам навряд чи вдасться конвертувати в гроші, правда працювати з екзотичним трафіком центральної Африки в голову чомусь нікому і не приходить.

Як заробляють на PPC.


Існує дві стратегії заробітку на PPC. Перша стратегія має на увазі під собою розміщення рекламних посилань на сайтах зроблених для людей, а не для маніпуляцій з пошуковими системами. Можна, наприклад, розмістити на вашому сайті пошукову форму від Google або Webalta, щоб відвідувач міг скористатися пошуком прямо зі сторінки вашого сайту, а ви отримаєте за це невелике грошове винагородження. Стратегія дуже хороша, але зрозуміло, що реально заробити так можна тільки маючи проект з відвідуваністю хоча б 2000 відвідувачів на добу. Домогтися такої відвідуваності складно, потрібно багато і старанно попрацювати, і перша віддача з'явиться дуже не скоро. Тому з'явилася інша стратегія роботи з PPC-сервісами. 

Сіра стратегія використовується різними умільцями, які постійно створюють тисячі сайтів-дорвеїв і просувають їх в пошукових системах по різним запитам, намагаючись потрапити в топ. Пошукачі постійно ведуть з ними боротьбу, удосконалюючи алгоритми пошуку, банять дорвеї десятками тисяч, але щодня їх з'являється стільки ж якщо не більше. За наявності необхідних навичок сіра стратегія дає віддачу набагато швидше і в набагато більших сумах. Правда століття дорвея не довгий, він може проіснувати в індексі пошукача від декількох годин до декількох днів, тому доводиться генерувати дорвеї постійно.

 Для довідки . Дорвей - це в загальному випадку автоматично (іноді вручну) згенерувала сторінок або декілька сторінок, оптимізованих під будь-якої пошуковий запит або декілька запитів. Оптимізація досягається за рахунок високої щільності ключових слів, їх використанні в тегах , <h1>, <b>, <strong> І ще парочки спеціальних прийомів </ html>. Все інше заповнюється безглуздим текстом, немає різниці яким, відвідувач все одно швидше за все ніколи не побачить цей текст. Мета одна потрапити в топ видачі. Потрапляючи на такий сайт, звичайний відвідувач найчастіше нічого не помічає, оскільки в тілі дорвея міститься скрипт редіректу, автоматично перенаправляє відвідувача на іншу сторінку, в нашому випадку на сторінку пошукової видачі PPC-сервісу. Імовірність того, що відвідувач натисне на сторінці видачі на яку-небудь посилання, досить велика, і це принесе дорвейщики його зароблену копійчину. 

У загальному випадку це вся інформація, необхідна для того, щоб почати заробляти на PPC-системах. Вам залишається тільки вирішити яким шляхом піти.
Категория: Заробіток на власному сайті | Просмотров: 887 | Добавил: 7777 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Октябрь 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всего ответов: 83
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

return_links(); ?>
Правда про Форекс © 2025Сделать бесплатный сайт с uCoz