Платні опитування. Чи можна заробити на платних опитуваннях? Вже скільки разів твердили світу, заробити в мережі Інтернет, можуть лише ті, хто вміє робити хоч щось, але ні, все одно знаходяться ті, хто бажає отримати фінансові кошти, практично нічого не роблячи. До таких видів "заробітку" я б відніс і бажання заробити на платних опитуваннях.
Умовно кажучи, всіх людей можна розділити на два типи людей. Перші це ті, які вчаться на своїх помилках (не буду говорити, як їх ще називають) і другі це ті, хто вчаться на чужих. Якщо ви ставитеся до другого типу людей, тоді не варто читати цю статтю до кінця. Заробіток на опитуваннях це не для вас (думка, що грунтується на власному досвіді). Якщо вам так необхідно заробити в Інтернеті, придумайте краще тему, напишіть статтю і продайте її на біржі, і це будуть перші зароблені вами гроші. Не вийде продати, перейдіть в розділ контакти на нашому сайті і напишіть нам листа. Ми завжди раді купити якісний матеріал.
Але якщо ви раптом ставитеся до типу людей, які звикли про все мати власну думку, виходячи з власного досвіду, тоді прочитайте статтю про заробіток на опитуваннях до кінця, по крайней мере, ви зможете заощадити купу свого особистого часу.
Платні опитування, допомогу в освоєнні.
Як шукати компанії, що пропонують платні опитування?
Умовно кажучи, весь цей з дозволу сказати заробіток можна підрозділити на два етапи. Етап перший - пошук компаній, що проводять платне анкетування, ну і етап другий - власне заповнення самих опитувань. Здавалося б, ну що тут мудрого чесно і правдиво відповісти на питання анкети, однак не все так просто. Тут теж є свої нюанси, але про це трохи пізніше.
Отже, для того, щоб приступити до заповнення вашого першого платного опитування, необхідно спочатку знайти компанії, які їх пропонують. І тут існує два шляхи. Шлях перший набийте в будь-якому пошуковику фразу "платні опитування", у видачі буде маса компаній, що пропонують купити базу даних компаній, що займаються платними опитуваннями. У якийсь базі їх двісті, у кого-то триста чи навіть п'ятсот, суть не в кількості, а в якості. Якість будь-який з цих бах практично нульове й, швидше за все не принесе вам практично ніякої користі. З п'ятисот компаній, які містяться в базі, реально працюючих буде штук двадцять тридцять, всі інші посилання будуть приводити вас або на дочірні компанії вищезгаданої двадцятки, або на вже непрацюючі компанії, або взагалі не зрозуміло куди. І як ви будете відокремлювати зерна від плевел, тільки самостійно пропрацювавши все базу, тобто витратите пару місяців практично даремно. Чи не простіше провести цей час з більшою користю і спробувати знайти ці компанії самому, тим більше що, будь-яка опитувальна компанія дуже зацікавлена в якомога більшій кількості учасників. Зрештою, хтось повинен заповнювати опитування, а список осіб, бажаючих це робити, досить обмежений (можу тільки зауважити, що і ви рано чи пізно покинете цей список незадоволені розмірами оплати ну або монотонністю роботи).
Приступаємо до пошуку. З українськими компаніями досить все просто. таких компаній дуже небагато і знайти їх не складає ніяких труднощів, скориставшись усіма улюбленим Яндексом ну або Рамблером, кому як більше подобається. Тільки не обмежуйтеся одним запитом, типу "платні опитування", а підключіть фантазію, наприклад "Ми платимо за вашу думку" і т.д. Не вистачає фантазії, перейдіть сюди і скористайтеся будь-яким, яке більше подобається. Не варто також обмежуватися першою сторінкою видачі (на ній швидше за все будуть компанії, що продають бази даних), а переглядайте хоча б перший десяток.
З буржуями все трохи складніше. Однак і тут, якщо розібратися, немає нічого складного. Ясно, що користуватися в цьому випадку улюбленим Яндексом не вийде, ну не індексіпует він буржуйський інет і все тут. Ну нічого, будемо користуватися Google або Yahoo, на крайній випадок згодиться і MSN, і лише англомовними версіями цих пошуковиків. Російськомовні версії не годяться, так як видача залежить від регіональної прив'язки. Мені найбільше подобається Google, давайте спробуємо попрацювати з ним.
Перше, що спадає на думку - це пошук за ключовими словами. Можу порекомендувати такі пошукові фрази: Top Online Survey - найкращі онлайн опитування, Survey Panel Directory, Online Survey, Paid Online Surveys і т.д. Ну ви зрозуміли про що я. Якщо ні, тоді краще закиньте цю тему куди-небудь подалі. Без знання англійської мови не варто навіть і пробувати. За допомогою цього методу можна нарити купу всякої інфи, і корисною, і не дуже, і, швидше за все, найвідоміші опитувальні компанії ви зможете знайти вже в перший день.
Далі, відшукавши п'ят досить відомих компаній, вбиваємо назву будь-якої з них, в рядок пошуку. Мета досить очевидна, хочемо знайти каталоги, де ці компанії зареєстровані. Очевидно, що якщо якась відома компанія зареєстрована в каталозі, то в ньому можна знайти ще з десяток подібних компаній.
Метод третій - шукаємо безпосередньо сайти компаній, а не їх згадування в каталогах. Ясно, що на будь-якому сайті, що займається платними опитуваннями повинна існувати форма реєстрації, тому забиваємо в рядок пошуку одну з наступних фраз: Panel Sign Up, Sign Up Now, Join Our Panel і т.д. Звичайно, у видачі буде купа різного мотлоху типу казино, букмекерські контори та інші дурниці, але будуть і потрібні вам ресурси.
Можна також користуватися спеціальними командами в мові запитів Google (наприклад, спробуйте набрати в пошуковому рядку фразу related: www.globaltestmarket.com), це значно прискорить пошук, але розповідати про особливості пошуку в Google ми тут не будемо, тема пошуку інформації в Інтернеті - це зовсім інша історія.
Ось так, комбінуючи різні запити і відвідавши не одну сотню різних сайтів, можна скласти свою власну базу даних компаній, що займаються платними опитуваннями.
Отже, у вас є база, і ви думаєте, ну тепер опитування потечуть рікою, а разом з ними і грошики. Нічого подібного. Проблем ще залишається маса.
Судіть самі:
1. Однією бази недостатньо. Треба ще зареєструватися в кожній з цих компаній. Враховуючи той факт, що повно некоректно працюючих сайтів, і у кожного сайту свій особливий інтерфейс зі своїми нюансами, завдання стає досить важким.
2. Ви зареєструвалися, а опитування то не приходять. Звичайно компаній, що розсилають платні опитування багато, а замовників - кіт наплакав. Так що якщо надсилають один два платних опитування на місяць, це чудово. Плюс до всього у багатьох опитувальних компаній необхідно заповнити кілька мініопросах про себе, про вашу родину, роботу, доходи і т.д. Ще та робітка заповнити все англійською мовою. Ну це необхідно зробити інакше платних опитувань не буде зовсім.
3. Ну ось ніби ви все зробили і отримали свій перший опитування. Питання перше: ваш вік, ви пишіть 25 років, питання друге: ваша підлога, ви пишіть чоловічий, і бац, опитування закінчений. Вискакує фраза, типу на жаль ви не підходите до участі в даному дослідженні. Природно, адже це було опитування про косметичний засіб по догляду за пупком, а косметичної компанії абсолютно не цікаво знати думку двадцятип'ятирічного мужика по цій темі. І таких опитувань більшість. У мережі можна навіть поікать інформацію, ким треба бути, щоб брати участь практично у всіх опитуваннях. Це звичайно дещо нечесно по відношенню до замовника опитування, але на що тільки не йдуть наші люди, щоб заробити.
Є ще певні нюанси, як, напевно, і в будь-якій справі, і я питаю вас: "Воно вам треба?". Якщо так тоді запасіться великим терпінням, без терпіння в цьому нудно і одноманітному занятті - відповідати на платні опитування - ну ніяк не обійтися.
Русская мифология
|