|
Главная » 2010 » Ноябрь » 02
В інтернеті величезна кількість дилінгових центрів (ДЦ), і кожен з них має свої методи роботи з клієнтом. Методи ці безпосередньо залежать він нас - у кожного дилінгового центру складається свій власний стереотип поведінки середньостатистичного клієнта. А клієнти - це ми, люди, які вирішили зайнятися валютним трейдингом. Від методу роботи з нами залежить дуже багато чого - наприклад, яким чином дилінгового центру виводить (або не виводить) клієнтські позиції на зовнішній ринок. У цій статті будуть описані найпоширеніші технології роботи дилінгових центрів з клієнтськими позиціями. А наскільки вони чесні - вирішуйте самі.
...
Читать дальше »
Категория:
Форекс
|
Просмотров:
701
|
Добавил:
7777
|
Дата:
02.11.2010
|
| |
|
|
Календар |
« Ноябрь 2010 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Вс |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|